Sunday, May 20, 2012

::: Jakun gile:::

Assalamualaikum... ohsem! aku agak jakun jap tengok layout blog da baru ni.. hahaha.. nampak sangat da lame x buka.. *maafkan saya*..

belum terasa pun nak update pape... tapi disebabkan teruja *tipu* tengok bende2 baru nie.. update jugak la.. nak tengok ape jadi.. ahhaha... hadiah yang patut diberi tapi da bagi lam mimpi.. dikira langsai kan.. haha... *sengal, da oi xder kene mengena la... hahaha...abaikan*

sok, aku update ek... sebab ade benda nak kongsi bersama...*gitu*..

oh, btw, selamat pengantin baru kepada kawan matrik aku, zahirah... sorry babe, x dapat nak jumpe sbab ade event nak kene pg... smoga bahagia, *jangan lupa wish aku bile tiba masenye* ahhaha... maafkan saya sebab kelaparan saya jadi begini... ahhaha....





daaaa.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...