Thursday, July 19, 2012

::: saya budak baru belajar :::

Assalamualaikum.... dah rasmi sabtu puase kan?? hehe... tau melalui twitter2 ni je.. almaklum la tv sik ada di sni nih... ahhahah.... baru je abes buat homework.. *itupunnakbagitau*.. biar la kan.. asalkan aku bahagia kan... yeah i know... ahhaha...

ari ni aku rase hari aku padat dengan aktiviti... dari class sampai tengah hari.. petang pulak, classmates bawak g main bowling, then, malam buat homework... ok, sangat penat!... dah la kecewa dengan assignment class tdi, ingatkan tak jadi, so, macam biase memang tak prepare ape2 la kan... tup tup, lecturer bagi jugak assignment and worst part is, kena hantar time tu jugak.... dei! aku tak prepare ape2 tau tak.. aku dah dapat rase da class isnin nanti macamne... mati la den...~~~~

punye nak abeskan mase, classmate ajak main boling pulak... ini bukan plan asal tau tak, dari badminton ke futsal ke macam2 la lagi, last2 boling jugak akhirnya... dan tetbe kan untuk game ni, aku bnyak spare..kihkihkih... sebab jarang strike/spare la aku dok sebut2 nie.. hahahaha.... tapi takpe, we had fun.. serious.. sangat! even baru je kenal diorg tak sampai 2 mnggu, tapi banyak benda kiteorg buat together.. for example, study group kat LIBRARY... *inisebabdulusayatakrajinpegilibrary* so, sekarang da ade improvement skit... hehehe.... :p

Antara part yang best tadi adalah bila one of my classmates bawak i jalan2 ronda shah alam...tgk rumah2 besar gedabak yang tak bole blah.... ahhaha.... lagipun i admit, i memang tak pandai sangat ngan shah alam nie... bila orang tanya direction, aku blur... ahhaha.... yang aku tau, g class, balik rumah and balik kajang... area2 situ je... hahaha... well, budak masih blaja ok, standard la tu.. hehe

ini da TERBUKTI tau.. bila ade orang tanya direction nak jumpe saya semalam sebab nak bagi barang pending 9 bulan...*lame kan, yee, salah den....* ahhahahah..... maaf deh! naseb sampai, kalau tak, mampu kirim salam je... ehehe... :p

takpe2, kalau korang nak trun kajang je, roger je den.. i da hebat da jalan2 kajang nie.. ahhaha... *ade pulak orng peduli psl kjg kan* hahahahah...... itupun kalau nak i temankan la, upah x bnyak, bawak lunch je... ehheeh







Toodles... :)






3 comments:

Anonymous said...

jom bwk i mkn kt bandar baru bangi... kt sana ada kdai mkn yg best kn2???

eyeda mas said...

haha.. boleh2.. sane banyak jugak.. jom2!!

Anonymous said...

ok.. if like that we go on the time when u are free... hehehee :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...