Tuesday, November 13, 2012

::: dear diary :::

Assalamualaikum....

13/11/2012

Dear diary,

eventho i reply all the msg, chat dengan semua "hahaha..." things.. but im not in dat hahah mood... aku geram tapi ntah.. macam tak nak marah pulak... *apa nih - takpaham*

Aku cuma tak paham je bila orang yang buat perangai tapi ade je alasan diorang yang langsung tak boleh dipakai.. dude! please la.. orang yang kau nak bohong tu bukan budak 3tahun tau... nak-nak alasan macam tak boleh nak diterima mahkamah.. huhu... yet, kau nak orang percaye with those words.. wow~~

aku tak marah, sungguh, cuma aku terkilan je la kan sampai kau boleh buat macam tu.. plus it's obvious ok.. tapi aku tak kisah la, seriously aku tak nak cari masalah... ikut la kau nak buat ape.. but if u think, thngs gonna be back to normal after dis, tu kena fikir balik la... :p

oh diary.... i need some1 sekarang,,, sape nak jadi kan tangan die merah2 kena pukul.. sila2 datang sini... ahhahah.... punching bag sik ada.. heheh... *kidding* nanti tak pasal2 tangan aku yang sakit... hahaha...





Regards,
Aida budak baik,
07.33pm





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...