Monday, December 13, 2010

::: berkawan biar beribu :::


haloo.... tdi berbual menerusi ym bersama rakan seperjuangan saya... hahaha.... thn kuar la crita panggilan yg tak dkenali yg selalu terjadi kepda anda juga kn?? n she gave superb idea if kite nak lari dari mereka yang x best nie.. hahaha...

i pn prnh jgak try and said yg i nie mak anak 10...hahaha... extreme kn....like my fren ckp...mne ade org nk percaya.... hahaha.... ok...i stori skit je ek psl dis guy...(x elok cter psl org x knl nie)..hahaha.... saya tidak melayan sgt die nie... n he end up ckp sya ni org yg pndang taraf...kononnyer die bdak poli n i bdak uni...so..wats the diff.....??? kalo awk tu bdak poli sya xleh nk kwn?? thn i shud not kwn ngan bdak skola kan?? itu kalo nk ckp saya pndg tu sume la....

sgt pndek akal bdak nie... mcm desperate sgt.... ok..i bole kwn..tp bia la proper... ni x... even if u iklas nk kwn ngan sumbody...pls jdi seorg yg gentlemen... n saya kurang mnt jual2 num nie... pls ask for permission if nk bg num kt org laen...bukan nyer ape... kdg2 ni sume mcm menyusahkn org.... ok..tu x ksh la..bnde da jdi...

mayb dat guy igt saya mcm tu kot coz i biakn je msg itu x direply..... biar la dek..pape pn..smoga awk berbahagia....

4 ur info ye "bdak poli"....saya x pilih kwn la...saya kwn je ngan sume org.... laen la if saya nak buat husband..xkan saya nak kaum hawa jdi husband saya kn.... it doesnt matter la kalo bdak memne pn... bak kte org..kwn bia seribu kan berkasih biar satu... tp saya rse kwn saya belum mencecah 1000...so awak boleh lg kwn ngan saya....n yang satu tu pun belum jumpa lg...hahaa....


daaa.....~~~~





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...