Sunday, December 5, 2010

:::: L.M.H & PESBUK :::

halo.... ramai dikalangan rakan2 saya yg meminati cter korea, boyband korea dan mcm2 lg psl korea... terutama ain doi... die mmg jaguh dlm hal ini...hehe.....actually, bukan la x mnt psl korea... tgk cter korea tu suke la jgak...but i lg prefer if tgk muvie je coz if tgk drama2 yg berepisod2 nie..nnt addicted... hahha.... smpi snggup seharian tgk drama tu... huhu... ok..itu kalo cter korea..

if artis2 korea nie slalu nye kureng skit...tp lately nie... ade crush plak ngan lee min ho... hahaha... bole plak gitu kn..hahah.... nie sume akibat tgk BOF tyme cuti nie la... i know...tu cter da lme n org da berpuluh kali tgk kot...tp ni bru nk tgk...hahah.... mule2 tgk mamat nie xla mnt sgt biase jer...tp lelame..mcm ade style plak... hahaha...trus terpikat....wakakka.... yg plg ekstrem ialah apabila saya dgn smangat nyer menggoogle psl lee min ho.... smngat kn??? bkn slalu buat mcm nie.... hahhaha.... usia kami pn bukan jauh beza pn....hahahhaha..!!!!

btw, ramai yg tnye knape saya tukar nama pesbuk saya kepada A.M(bukan nme sbnr)..haha... drpd nme eyeda mas.... sbnrnyer xder sbab pn juz kekdg im sick of people called me ida... bukan nyer ape... mcm x sesuai btol nme tu ngan jiwa sye.. mcm "eee....die ni xtau ke name aku ape... ida2 plak.." hahah...kekdg mcm tu la.... buat mse skrg xyah la cri eyeda mas mmg x jmpe la unless ade org gne nme tu... huhuu.... nnt2 kot tukar balik.... hehehe....

>>>>>>> F.A & L.M.H, dan ramai lg..<<<<<<<<



daaa...~~~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...