Saturday, February 12, 2011

::: pesanan penaja :::

halooo... b4 i nk stori2 lebih psal bnde2 mengarut... i nk update psal dinner tu..... ptg smlm... i dpt tau yg my fren x boleh nk join dinner tu.... gile bapak dewa puyer sedih tau..... iye la...ingat bole la huha dgn semua org..then,,tetbe die ckp die xleh nk join...hukhukhuk.... sedih nyer... but she has a reason la knape x pg....kalo dgn reason tu...i pn x join kot dinner tu... TAPI...... hukhukhuk..... xpe la... nex tyme kite wat dinner togther gather ek.... (walaupun die ckp dinner ni x same dgn yg septutnye...) huhu.... 
 
last night, i ade stalk la 1 blog nie... nk kate x femes...tp die ade fanpage kt fb... so... fames la kot... tp i kurang berkenan sikit ngan the way die express kn penulisan die tu... kalo nk kutuk kaw2 pnyer... kok iye pn..agak2 la kn... ni x.... kuang asam btol.... die nk perli org tp die xtau ke org yg die perli tu yg jadi follower die la..stalker die la... ok..fine... i admit... ade jgak la kne tempias nyer kt i... BUT im NOT her follower k... x nk den mengfollow org cenggitu.... 
 
another thing yg i x berkenan if blogger tu kn... mcm nk ckp la yg die tu cantek.... but blogger tu akn gne ayat like..."saya x cantek, saya buruk @ blog saya ni x santek..." padahal die gune ayat tu right after die makeup die nyer blog.... x ke mcm ***** tu.....kalo da mmg muke die mcm putih, suci murni tu..pe slh ckp je santeek... laen la kalo muke mcm blkg k**li kn....hehehe..... korg tgk la kalo blogger yg fames tu kn.. xder je jadah nye nk gne ayat mcm korg tu.. kalo da santek ke ape ke... trima je la... i mcm nk gne ayat2 dramatis spy org akan bykkn komen anda n said..."eh,,awak x mcm tu la... awk santekkk....."... duhhh!!! pehlisssss..... geli mak nok.... hahaha.....
 
haa.... ni die maksud tersirat blogger yg i stalk tu.... lebih kurang la mksd die mcm tu kalo entry yg i bce smlm juz ayat die i tukar skit...ni bru entry yg 1 je..lom lg yg laen....haha.... kang nnt kalo nk amek ayat die.. kne marah la plak...pastu nnt kne quote.....da blaja etika kn... hahahha....  
 
for me.... biaq pi la blogger2 tu nk tulis apa pong dlm blog die... aslkn x sakitkn ati org... x kacau org... n x ganggu u all... pe slh nye kn... kok kalo da x suke nk tgk blog2 mcm tu... yang hampa dok gatai gi baca sapa suruh.... huhu.... pastu hampa nk bising2 plak.... tak banguih no....

so...tu je kot oral of the story yg leh bg kt blogger tu.... kalo x berkenan... jangan dok sibuk nak baca... hahaha.... hampa pikir la sendiri apa yang baguih.... cek da kne panggil g mkn nie... kt rumah la katekan....wakakaka.... sorry girls.... hehehe

p/s : sesiapa yg add saya di fb.. biar la btol2 k add saya n bia la saya knl anda tu sape ek... jgan la nk add sbab2 tertentu... nk tau sapa saya atau ape.... sbab saya rasa saya x kacau HAK anda..... sekian...



xoxo..~~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...