Monday, January 10, 2011

::: kosong wa cter ngan lu :::

haloo... AJL25?? malas nk cter...hahah..rata2 sume nk bg komen kn psl AJL nie n i da pn komen in my fb account..so kalo korg nk tau ape yg i rse..tgk je la kt fb tu... xkn nk cter ulang2 kn... x bes...hahaha...

ok..ape yg i nk stori mori today is bout minyak masak.... apa jadah nye nk cter minyak masak?? ada kaitan kah?? hahaha.... sgt ade.... ari nie je i went to 2 supermarket...ni x plus lg yg smlm nyer.. mmg gile... x pernah seumur hidup i tgk brg mkn xde... even dlu prnh ade case org sorok gule la...beras la... tp setiap kali i pergi mesti ade.... x pernah la mcm nie... kosong babe gua kasi tahu lu... hahaha...

*...minyak masak yg selalu famili i gune.. seri murni....hehhe....*

baru2 nie kn ade kes kate minyak masak nk naek hg la ape la kn... xtau la da naek ke x..(nmpk sgt x amek peduli n x bce paper...hahaha...) so.mayb btol yg minyak tu abes...@ mayb diorg sorok kn..tu pn xsure...hehhe...

alasan yg agak x munasabah 1 supermarket ni ialah "smlm bru je stock bru smpi...n smlm jgak abes"..abg..mmg x logik ok..hahha..bg la alasan laen kot... hahaha...

muke nk innocent jer lbih..hahaha... xpe la... moral of the story.... at least kurang la mkn bnde2 yg berminyak nie kn..mayb tu kot pengajaran yg diorg nk bg.. hahah.... amalkan mkn mknan yg sihat...hahha...


p/s : mulut saya sangat masin apabila saya kate kalau tekak saya sakit..saya akan demam.... dan sekarang tekak saya masih sakit plus batuk2 tetapi sudah tidak demam.... hahaha.... ...mule nk ngumpat2..rupe nye rakan seperjuanagn pun demam jga daa...hahhaha... tu la niat jahat lg...hehe~

xoxo..~~~

daaa...~~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...