Friday, January 21, 2011

::: original spicy :::

aku hanya insan biasa,
yang tidak terlepas dari semua dugaan yang diberi..
yang kalah dgn keadaan sekeliling, 
x mampu berkata apa-apa, 
walaupun telah mencuba,
tapi apakan daya...siapalah aku untuk menegakkan keadilan,
yang hanya mampu melihat keadaan seterusnya apakah akan terjadi, 
yang hanya terdiam pabila mereka bersuara, 
melihat dari jauh kegembiraan yang terpancar,
tersenyum tertawa seakan akan memberi seribu makna,
tetapi....tersirat dihati kisah sebenar yang tidak tertanggung,
tidak lebih dari mengungkap kan kate2 seorg diri tnpa ade org yg sudi mndengar melainkan hanya dinding yang berbatu, 
itulah yg trtulis dr awl, 
pasrah dgn segalanya, 
aku hanya mampu berserah dan redha dgn ketentuan-Nya...
 
 
 p/s: pakcik kuih..nnt saya buat ye kuih tu pabila mood kuih dtg.... ;'(

3 comments:

Nadha said...

berbahasa pulak cik aida kita ni ye.. =)

aku buta i.t said...

wow, kwn aq ni dah pandai mengayat seyyy...hihihihi

eyeda mas said...

apa jua yg tertulis adalah lahir dari hati nurani ini....hahahaha.....

nurul..baru ko tau kwn ko nie...hahaha...ayat ni da lme la...di repost di tempat yg berbeza...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...