Tuesday, January 25, 2011

::: minah pujaan :::

entry ni seriously bhse die kasar skit bg i la...xtau la bg u all mcmne kn.... xtau knape nk post mcm tu.... kalo sape yg x berkenan tu, i ckap awl2 baek xyah teruskn kot...hahaha.....pndai2 korg la nk teruskn ke x.... peace no war k..~~~ n awl2 nk ckp yg die ni i x knl n maaf kalo anda terperasan kalo yg i ckp tu anda ek...

haloo.... entry kali ni gua bkn nk cter psal diri gua serba x kene nie.... gua rse mcm xder story nk cter kt lu orang.... baek wa cter psal minah yg sume org duk usha je... kalo ikot entry die nie mesti mantap kn....tp dr awl la ek aku ckp die nie,,,bole la...biase2 je la..xder la buruk no...haha....eh...wa bukan nye lesbian ke nk usha minah sorg nie....mintak maap la... mmg x la kn..huhu...

die ni still duk sekitar tmpat aku duk lg kot...itupn kalo lom pindah lg la... die nie aku pnggil "pengantin"... sbab ape aku pnggil die pengantin ialah die nie mmg habit kot kalo kuar je  kawasan sekeliling tu nk makeup thap gaban... serius aku cakap der.... mmg tebal la...kalah artis2 astro tu... kalo sekali due die nk tebal2...xder la aku nk kecoh2 kn..ni duk makeup memanjang... kaya la tu kot...kalo duk pkai makeup mac ke..paling cikai skali pn yg biase2 mcm silkygirl...tu pn kalo original la... kalo duk yg spicy2 tu tok sah nk ckp la... mac maybelline pn kalo nk pkai tiap2 hari xder hal...ye tak..


lg 1, slalu nmpk "pengantin" nie kt fakulti aku...perghhh...fakulti aku der....hahaha.... tp xtau la kalo die ni stdnt situ ke x..biase r...fakulti F*P tu mcm ramai je pendatang kt sne...hahah...xleh nk detact die tu mmg bdak situ ke x...hahha... ni pn aku bru je nmpk die kt sne... pergh....kalo duk lelaki yg mmg gatal...stock2 pndg pompuan yg nk dahi licin je putih je...mmg die ni leh jadi calon terpilih la...mmg meleleh la tgk die tu... cair siott...~~~hahaha....badan die xla sesolit rozita che wan, zize izzette ke...tp kalo da makeup lawa2 baju nk mengerlip je mmg sesuai r...bdan ade kurap pn nmpk lawa...ye tak...hahahah...ni wa x ckp bdan die kurap r...wa pn xtau bdn die mcmne..xder la nk usha smpi ke situ......x minat babe...


aku sdar siape diri aku nie... yg aku ni x la cantik sngt nk kutuk2 org kn..tp pndai2 la kalo nk bersolek tu kn..ade la bts nyer.... kok ye pn nk melawakn diri tu..sikit2 da r... mmg r bkn masalh aku kalo die nk makeup tebal mne pn kn...10" pn.. tp sakt mte wooo...wat die slalu kene kutuk iye r..mcm skrg nie... eh.korg yg bce pn kire kutuk gak ke??? hahaha.... aku ble nk kate aku x kutuk sbab aku nk bg cnth spy org laen x wat...kalo duk nk wat pn pikir r berpuluh kali pn kn... ini untuk academic purpose.....hhahahaa... 

so korg pndai2 la wat pape yg ptut spy x dijadikn cnth untuk academic purpose nie...hahahah... so pape pn aku nk mintak maaf la kpd individu yg dijadikn cnth tu... kalo korg jmpe die ke..snyum la k jgn la nk trus kutuk die..kalo nk pn tnggu la der...blkg2 bru r nk kutuk ke... x ethical babe kutuk dpan2...hhahahaha......


daaaa....~~~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...