Monday, January 24, 2011

::: perasaan terpendam :::

haloo.... perghh....perasaan terpendam dowwhh....korang mesti cakap saya sudah jiwang kah?? pandai bermadah kah? hahahhaha.... itu la yang bermaen di fikiran rakan2 saya.... andai kamu tahu apa yang bermain di benak fikiran ku ini...hahaha....

 
 bukan nya saya sudah pndai bermadah apatah lagi nak berpuisi bagai ini... memang fail la... serius... mmg saya tak tahu langsung nak berpuisi2 nie... kalo kt sekolah..nme je persatuan bm tp hampeh... ikut je kwn nk masuk ape...hahha.... eleh..mcm korg x kan...aha...pengaruh rakan sebaya...wakaka..

orang tnya knape saya bermadah di entry sebelum ni...saya pun xtahu kenapa... specific reason?? mmg xder!!....(specific reason y saya post bukan y saya bermadah..) mse wat bnde tu dlu pn...maen tibai je nk tarok ape...ape yg terlintas tu la yg keluar....  so if nk kate bakat terpendam?? sorry...mmg xla...!!!! hahaha....

nk jadikan blog ni blog lpas kn perasan, blog tatabahasa, blog syair....sgt sorry...!!! mmg bukan eyedamas...hahhaha.... ni blog ikot suke nk tarok ape...hahaa....

nntkan entry seterus nya....nk tarok ape?? ikot suke eyedamas la...hahaha....

(gile kurang sopan bahasa entry kali ini untuk tatapan umum....maaf...heheh)



p/s: pakcik..maaf sekali lg...mngkn blom terbukak ati saya nk wat entry tuk kuih pakcik...pakcik tngu je la..ade rezeki ade la ek...ahahaha.....



daaa....~~~~

2 comments:

aku buta i.t said...

i agree wif u, eyedamas..hehe
tp setengah2 bloger, menganggap blog itu adalah diary hidup dy..chewah, untuk tatapan semua orang kan hidup dy cmne..haha

eyeda mas said...

hahaha...aku pn xtau aku ni jenis blogger mcmne..maen hentam je la kot..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...