Saturday, March 19, 2011

::: 1st experience :::

haloo.... menjelang hujung minggu ape yang korang buat... huhu.... saya?? ntah la... buat assignmnt yang berlambak la kot... hehe... ok... nk stori la... yesterday saya ade pergi ini tempat ah....hahaha... well known company... xleh nk gtau kot nme tmpt nyer..haahha..sbab dpt experience yang agk tidak memberansangkan kt sana...**maluu~~~~ hahaha....

sume activity kt sne agak bez jgak la... juz the 1st video yang ditayangkan tu..gile bosan...sngt x interested.... hahaha.... lme gile... then.. kami ramai2 di interview... ni la saat2 dimana saya rasa saya macam ntah hape2... let me tell u sumtnhg... mule2 saya xnk pn pergi interview ni sbab diorg kate bukan wajib pergi tapi harus... ok fine.. kami rase kami xnk pegi... tibe2 kne plak pegi...damn...without any preparation saya pn pergi la interview tu.... so mcmne kan??? hmm...**maluuuu~~~~ hhaha... for me, mcm agak teruk jgk... smpi merapu2 jawapan... english dah jadi mcm menglish... hahah....

tapi xpe la.. sbab saya rasa saya dpt jgak experience ni kn...walaupun~~~~ hahaha... xla... well...activity sume ok la... dpt byk hadiah..(atas belas ehsan org jgak la...) hehehe... mekasih... ;) bole x ek nk pg lg..tp xnk keje stu..nk gne facilities diorg je... bez oo... mantoop... hahahaha....

experience yang agak bez n kenangan yang jugak boleh dikenang2 siingt2 sebelum tido... hahahah.... rasa mcm nk pegi hot ballon tu la... kt putrajaya... tapi mcm xde mse je... keje bnyk.. hujan pn x menentu... nnt tetbe je hujan...so ape je yang dpt kat sne... hahhahah....jom pegi nk... tp..~~~~~ hahahah


adioss...daaa~~~~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...