Wednesday, March 2, 2011

::: jgn bace kalo bajet bgus :::

halo.... bukan bermaksud untuk kurang ajar ke x sopan ke tp seriously...kpada sesiapa yg rasa diri mereka tu alim sngt x jenis buat baek je... x kutuk org... x ngata2 org.... anda mmg terbaik n disarankan supaya anda tidak membaca post ni.... ini akn membuatkn anda sakit hati je nnt.... sbnrnye dis is not the original entry... saya terpaksa ubah ayat sbab rase entry yg original mcm sngt kurang manis..n kalo kne ngan org die... mmg  berdarah2 la .... saya ni pn tau pikir kan perasaan org.... kau tau??????

saya bukan nak mengutuk ke ape ke ngan sorg pompuan nie... tapi atas keterlanjuran perbuaatan die ni yang membuatkan saya rasa sabar saya ada limit nyer la saya membuat kn "entry" khas tuk die... kalo nak buat kt fesbuk... mmg ssh... nanti die tau la saya kutuk die... blog ni mayb die x kan bukak punye.... saya juz da lama x tahan ngan die... kalo dlu..mayb bole lg..tapi skrg nie menjadi2....

mals nk crita ngan orang, perangai die nie...kalo mcm rase nk cter pn..skit2 je.... iye la..nnt orang akn tgk...kite je la yang x btol...kite je la salah..n kite je la jahat..... korang blom tau die mcmne lg... kok kalo nk mintak tlong pn kurang sopan mcmne kn.... mulut kata manis je..perbuatan indirectly akn ckap mcm "knape jadi mcm nie....."

lagi 1 yang sakit ati...asyik nk meniru ape org buat je.... hello....!!! ko xder keje laen ke.... huhu....kalo nk citer die ni bajet bgus...perghhh....sngt.... meluat pn ade...mcm ko la paling pandai, paling cantik, paling kaya, paling baik.... gile...,MMG XLA.......~~~~ ok..mmg rase mcm x baek nk kutuk2 die tu tp kalo duk perangai die mcm non halal...sapa than babe.... ish2.... aida bersabar la anda..... natijah nya... abaikan.... mmg!!! saya nk abaikan tapi kalo die effect xkn nk abaikn.... mmg x la.... ssh.... die ni suke sakitkn ati ni....sbab tu kadang2 saaya mls nk layan die nie...nyakitkan ati je....

jngan la korg tnye ape gerangan nyer si pompuan nie... bia la die ngan dunia die sndiri...sapa yng bole agak..agk la...tp xkn diberitahu samada bnde tu btol atau slh.... mls nk ckp psl die....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


adios....peace no war....~~~~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...