Monday, March 21, 2011

::: dengar la wahai 1 dunia ...hehe... :::

Assalamualaikum.... rasenye ini bukan segmen nk meluahkan perasaan kot... juz nk ngadu je kt 1 dunia.... hahahhaha.... ade beza?? ntah la... hehe....

saya rasa disappointed sngat apabila ade org "under estimate" kan saya... bukan la nak kate saya ni hebat sangat... of course..mmg x r kn... cuma kalo awak nak kate saya tak bagus disebabkan awak tu terlampau bagus... ok.. yg tu walaupun ntah hape2..saya boleh terima.. tapi ni awak tu pun student mcm saya jgak... bukan nye hbat sangat pn... oh..pleasseee...

ok..fine..saya tahu kelemahan saya (kot)... so i'll improve it... bukan mcm awak bajet bagus tapi sebenar nye...hurmm.... knape saya cakap macam tu...sebab awk jgak tau... xder masa saya nk wat entry ni kalo saya rase saya boleh sabar lg... ok..saya sangat tahu....ape yang saya buat ni x elok..tp saya rase kalau jadi kat awak tu pn... mahu melenting kot kat 1 upm nie... hahaah... kalau sekali due...saya bole tahan lg... tapi kalo selalu...awak tahan ke wak???? x kn.... so????

saya mungkin x sehebat orang laen... i'm proud to be aida maliza... sbab dalam dunia ni hanya ade 1 je aida maliza... no ciplak2... tapi saya rase saya bersyukur dengan ape yang saya ada n akan berusaha dngan lebih baik lg untuk mendapatkan yang lebih baek..(jap.. confius plak bhase aku ni..btol ke.. wat2 paham je la..).. so..jangan lah terlampau dengki sngat ngan orang laen... ok dear...!!!

p/s : saya baru prasan 1 of my fren da berubah... (ke arah kebaikan..ok)..Alhamdulillah... wah... congrats untuk kamu... x sangka... hope saya juga akan menjadi orang yang lebih baek... amin...~~~




toodles peeps.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...